Miles Rockerfield

Share the case

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Miles rockerfield

Een gevoel dat je wilt delen, dat is muziek voor Miles Rockerfield. Als kleine jongen droomde hij over uitverkochte zalen en gillende meiden. In zijn jonge jaren heeft Miles geleefd als een rockster, met zijn laatste dollars is hij gaan reizen en dat heeft zijn leven verandert.  

Het waren de jam-sessies met muzikanten die hem over de hele wereld hebben gebracht. Die jaren zijn voorbij gevlogen en achteraf komt er de spijt. Niks is bewaard gebleven, het zijn alleen de herinneringen. Met zijn Mr.Sessions wil hij iedereen laten genieten.

Het project

Miles Rockerfield is het merk. Wij hebben voor dit project geprobeerd mensen nieuwsgierig te maken, we hebben Miles een gezicht gegeven met een verhaal. Dat verhaal vertelt direct wat het is. De Mr.Sessions is vanuit de corona crisis opgezet om de muzikanten een steuntje in de rug te geven. Voor meer informatie nodig ik u graag uit voor een kop koffie. 

logo groot Hoofd_cirkels 2

branding

Hoe zet je een merk in de markt? Creëer vraag, maak mensen nieuwsgierig, maak het tastbaar. Met Miles Rockerfield hebben wij in een hele korte tijd een groot bereik gekregen en een serieuze speler geworden in de Groningse muziek industrie. 

Music

Simpel maar van hoge kwaliteit. In samenwerking met Studio Boterdiep en Rentamp kunnen wij voor Miles Rockerfield live opnames maken van studio kwaliteit.

Video

Wij hebben gekozen voor een One-take shot. Dit betekend dat de video in een opname is opgenomen, dit geeft een levendig beeld en de locaties komen meer tot hun recht. Voor vragen kunt u kijken op VULM.nl

More Case Studies